Znajdź nas na Facebook
Facebook
Jesteśmy na Google+
Google+
FAQ
Czym różni się taryfa promocyjna od taryfy IATA?

Ceną. Ceny biletów w taryfach promocyjnych są z reguły znacznie niższe niż w taryfach IATA

Czy cena otrzymana od Was w ofercie jest rzeczywiście najniższa?

Tak. Na podstawie otrzymanych informacji określających kierunek, daty i inne kryteria przelotu wyszukujemy najtańsze, dostępne w danej chwili taryfy, dla których kupujący spełnił wszystkie wymagane warunki

Cena w przypadku podróży wieloodcinkowej jest podawana na końcu, a nie w podziale na odcinki. Dlaczego?

Ponieważ taki sposób kalkulacji ceny podróży pozwala uzyskać niższy koszt podróży niż w przypadku rozbicia jej na osobno wycenione odcinki

Czy w przypadku braku wolnych miejsc można założyć rezerwację wpisując się na listę oczekujących?

Oczywiście. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy lista pasażerów oczekujących jest na tyle długa, że przewoźnik podjął decyzję o jej zamknięciu. Należy mieć na uwadze, że wpisanie na listę oczekujących oznacza gwarancję zakupu biletu jedynie w przypadku zwolnienia się miejsca na liście

Czy zawsze kupuję bilet w najlepszej cenie?

Oferowany bilet jest w najlepszej, dostępnej
w danym momencie cenie, zgodnej z podanymi preferencjami podróży

Co jest potrzebne do zarezerwowania hotelu?

Aby dokonać rezerwacji hotelowej, niezbędne są m.in. następujące dane: miejsce i czas planowanego pobytu, ilość osób itp. Szczegółowe informacje dostępne są w zakładce Formularz rezerwacyjny w rubryce Rezerwacja hotelu

Od czego zależy cena biletu?

Cena biletu może zależeć od kilku czynników, takich jak np.:

  • data wylotu
  • data powrotu (zachowanie zasad minimum i maksimum pobytu)
  • zakup biletu z odpowiednim wyprzedzeniem (im wcześniej,
    tym taniej)
  • przebieg trasy podróży (przerwy mogą podnieść cenę)
  • dostępność miejsc
  • preferowana klasa podróży
  • sezonowość i promocje (sezon letni i świąteczny oznacza z reguły wyższe taryfy niż przez resztę roku)
Dlaczego zdarza się, że ceny biletów w Polsce różnią się od cen biletów zagranicą?

Niektóre taryfy (najczęściej najtańsze w danym kierunku) są dopuszczone do sprzedaży tylko
na danym obszarze ze względu na ochronę tego właśnie rynku. Zatem najtańsze połączenia
z Polski są zastrzeżone do sprzedaży jedynie
w Polsce.

Na różnice pomiędzy taryfami w różnych krajach ma też wpływ siła nabywcza społeczeństwa

Skąd wiem, że wypełniony formularz rezerwacyjny do Was dotarł?

Wysłanie do biura podróży INT Travel poprawnie wypełnionego Formularza rezerwacyjnego automatycznie generuje potwierdzenie otrzymania przez nas formularza. Po znalezieniu rozwiązania kontaktujemy się ponownie w preferowany sposób, zaznaczony w formularzu

Czy i na jakich warunkach można zwrócić bilet?

Warunki zwrotu są określone w taryfie,
wg której został wystawiony bilet. INT Travel standardowo informuje w momencie zakupu biletu lub dokonania rezerwacji o warunkach zwrotu

Czy kupując u Was zbieram punkty w programach dla pasażerów często podróżujących (Frequent Flyer)?

Oczywiście. Składając rezerwację wystarczy podać nr swojej karty uczestnika programu lub odebrać aplikację na kolejny program

Czy ceny biletów kupowanych u Was różnią się od cen biletów w innych biurach?

Teoretycznie na tych samych połączeniach nie powinny się różnić. Ponieważ jednak reprezentujemy liczne linie lotnicze, często jesteśmy w stanie uzyskać atrakcyjniejsze ceny. Innymi słowy - przedstawiona oferta zależy
od zaangażowania i dociekliwości pracownika INT Travel. Jeszcze innymi słowy - robimy,
co możemy. I za to Klienci nas cenią

co znaczy APEX?

Nazwa ta pochodzi od zwrotu angielskiego advance purchase , co oznacza bilet, który należy wykupić z odpowiednim, określonym
w taryfie, wyprzedzeniem (np. 7 lub 14 dni
przed wylotem)

Dlaczego nie ma w ofercie połączeń charterowych?

Połączenia charterowe najczęściej są organizowane przez biura podróży np. jako doloty do imprez turystycznych, takich jak wczasy. Nie są one dopuszczone do ogólnej sprzedaży

Jakie zniżki mogę uzyskać?
  • Zniżka dla niemowlaka (dziecko do 2 lat) - ok. 90% zniżki, przy czym niemowlę
    nie posiada prawa do miejsca
  • Zniżka dla dziecka (od 2 do 12 lat) podróżującego pod opieką dorosłego - 25-30% zniżki
  • Zniżka młodzieżowa - między 12 a 25 rokiem życia
  • Zniżka studencka
  • Zniżka dla seniora (dotyczy osób powyżej
  • 60 roku życia)
  • Zniżka marynarska
Czy mogę kupić bilet ze zniżką studencką?

Tak, o ile taryfa zezwala na zakup z zastosowaniem takiej zniżki. Często można ją zastąpić taryfą lub zniżką młodzieżową

Co należy zrobić, jeżeli w trakcie lotu z przesiadką nastąpi spóźnienie, które spowoduje, że nie zdążę na następny samolot?

W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się
do stanowiska linii lotniczej, którą odbywa się podróż, w którym udzielona zostanie wszelka pomoc związana z przelotem, w tym rezerwacja na najbliższe połączenie do docelowego miejsca podróży

Co oznacza overbooking?

Jest to sytuacja, gdy linia lotnicza sprzedała więcej biletów niż jest miejsc do dyspozycji
na pokładzie samolotu. W takiej sytuacji pasażerom, którzy jako ostatni zgłoszą się
do odprawy, zostaną zaproponowane alternatywne połączenia

Co oznacza stopover?

Stopover oznacza przerwę w podróży trwającą
w miejscu przesiadki dłużej niż 24 godziny

Co to jest bilet elektroniczny?

Bilet elektroniczny (tzw. e-ticket ) jest nową, niematerialną formą dokumentu przewozowego stosowaną przez coraz więcej linii lotniczych. Rezerwacji dokonuje się mailem lub faksem
i w takiej też formie Klient otrzymuje potwierdzenie posiadania biletu. Sam bilet występuje jedynie w systemach komputerowych linii lotniczych i agenta. Dzięki formule biletu elektronicznego nie trzeba fatygować się do biura podróży po odbiór fizycznego biletu,
nie występuje ryzyko zgubienia lub zniszczenia biletu. Jest to bilet umożliwiający samodzielną odprawę na lotnisku. O dostępność biletu elektronicznego można pytać w zakładce Formularz rezerwacyjny (nie wszystkie linie lotnicze oferują bilety elektroniczne)

Co oznacza Sunday Rules?

Tym terminem określany jest minimalny czas pobytu w miejscu docelowym podróży. Oznacza pierwszą niedzielę następującą po dniu rozpoczęcia podróży

Dlaczego nie mogę na stronie www znaleźć cen połączeń?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w zakładce Wszystko o promocjach

stopka strony
Strona główna | O firmie | Promocje | Rezerwacje | Prawa pasażera w UE | FAQ | Kontakt